! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

 

فلسفه میگه :

تولد هر نوزاد ,

یعنی اینکه خدا هنوزم ازمون ناامید نشده !

 

اما اینکه مرگِ ما آدم ها چه معنایی داشته باشه

شاید هنوزم برای فلاسفه ,

                   معنی به این قشنگی پیدا نکرده باشه . . .

 

اما منطقِ کوثری میگه :

بودن ها ;

یا نیستن هایِ تدریجی ,

             تنها دلیل می خواهد و تمام . . .

 

من فعلش را صرف می کنم . . .

اما تو ,

تنها *تو * ,

         دلیلش باش و بَس . . .

                                       (بی نشان)

 

 

پَند نوشت :

+  هیچ گربه ای محضِ رضایِ خدا موش نمیگیره ! پس برو خوش باش , اما تو بمان و دِگران! وای به حالِ دِگران (!)

+  هیچ چیز از طلبکار بودنِ افراد بعد از اشتباهاتشون , برام تهوع آورتر نیست !

+ خدا به کَسایی کمک میکنه , که اول خودشون به خودشون کمک کنن عزیزکم!

 

 

دل نوشت :

* میگما . . . دلِ خوش چیه , که داشتنش اینقدر سخته؟ هوووم؟ 

* همه از دستِ غیر , ناله کنند . . . کوثر از دستِ خویشتن , فریااااد (!)

* خدا رو می پرستم , چون اشتباهن تو چشمایِ تو فرمانروایی میکنه , بابونه !

 

 

بابایی نوشت :

× کماکان دلم میسوزه بابایی , فقط تو رو خدا نگین گرفتنِ حق , بهایی داره که باید بپردازم !

 

به یادِ پیــــــــــــــــوندم :

پیشانی ام را چسبانده ام 

پشتِ شیشه ی ویترینِ خدا . . .

              شاید تو را دوباره ببینم ماه بانو (!)

                                                         (گرانمایه)

 

پ.ن :

مریــــــــــــــــــــــمی (دوستِ هم دانشگاهیِ عزیزم) , مـــــــــامــــــــــانـــــــــی شدنت مَبالَک . . .


 

                     مریمم , مامانیِ زهرا کوچولو , تبریــــــــــــــــــــــــــــــــ-کِ ویــــــــــــــجه!



نظرات شما عزیزان:

س.ه.ا
ساعت15:34---6 ارديبهشت 1390
مبارکت باشه مریمی ...

درسا
ساعت5:39---6 ارديبهشت 1390
دلنوشتت خطاب به بابونه رو نفهميدم...

احتمالا غلط املايي داره ... اشتباهي ؟‌يا اشتباهن ؟
خود ِّ بابونه مي فهمه ؟

بازم ممنون... عالي بود...


ایرسا
ساعت22:10---5 ارديبهشت 1390


اگه بدونی من چقد دلم ریش شدو غم گرفتم وقتی فهمیدم پیوند...

هیییییییییییییییی

اون که رفتو راحت شد بیچاره نامزدش!!!

**********

مریم هم سن خودته که حامله شده؟

کووووووووثر اگه آره باید بگم ترشیدی رفت پی کارش

خخخخخخخخخ

شوخی کردم

آقا یا خانوم ب ا ب و ن ه ؟؟


ایرسا
ساعت22:09---5 ارديبهشت 1390

اگه بدونی من چقد دلم ریش شدو غم گرفتم وقتی فهمیدم پیوند...
هیییییییییییییییی
اون که رفتو راحت شد بیچاره نامزدش!!!
**********
مریم هم سن خودته که حامله شده؟
کووووووووثر اگه آره باید بگم ترشیدی رفت پی کارش
خخخخخخخخخ
شوخی کردم
آقا یا خانوم ب ا ب و ن ه ؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.